نادین سرویس

نادین سرویس

تعمیرات اسپیلت و پکیج

تلفن تماس

021-77343363

آدرس دفتر ما

تهران - تهرانپارس

 

سبد خرید

علت روشن نشدن پکیج تاچی

علت روشن نشدن پکیج تاچی
308
1402-10-25
نادین سرویس

پکیج تاچی یکی از برندهای معتبر پکیج دیواری در ایران است که با توجه به کیفیت و کارایی بالای خود، مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است.اینکه هر پکیج ممکن است دچار مشکل شود ناگزیر است و نمیتوانید ادعا کنید که شما یک پکیج دارید که خراب نمیشود و نیازمند سرویس نیست، اما امروز مورد بحث ما این است که به علت روشن نشدن پکیج تاچی بپردازیم، البته میتوان به جای علت از علل یا دلایل گوناگون نام برد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

در ادامه این مقاله طبیعتا، به بررسی علت روشن نشدن پکیج تاچی می‌پردازیم و راه‌های رفع این مشکل را بیان می‌کنیم.

علت روشن نشدن پکیج تاچی

پیش از بیان ایراد ها باید در نظر داشته باشید که دستگاه شما هر مشکلی داشته باشد پیش از آن نیاز است که با یک تکنیسن ماهر در تماس باشید، چرا که مشکلاتی از این قبیل نیازمند به کار گیری مهارت های یک تعمیرکار کاربلد است، از این رو به شما توصیه میکنیم تا برای این کار با شماره تماس های موجود در وبسایت تماس حاصل نمایید تا بتوانید به صورت رایگان از مشاوره همکاران ما در نادین سرویس بهره مند شوید همچنین میتوانید از خدمات ما که توسط بهترین تکنسین ها ارائه میگردد نیز استفاده نمایید.

علت روشن نشدن پکیج تاچی می‌تواند به دلایل مختلفی باشد که در ادامه به معرفی و بررسی آنها می‌پردازیم:

  • کمبود فشار بار آب

یکی از دلایل اصلی روشن نشدن پکیج تاچی، کمبود فشار بار آب است. فشار بار آب مناسب برای پکیج تاچی بین 0.7 تا 1.5 بار است. اگر فشار بار آب پکیج کمتر از این مقدار باشد، پکیج برای جلوگیری از آسیب دیدن قطعات، روشن نمی‌شود. برای رفع این مشکل، باید فشار بار آب پکیج را با استفاده از شیر پرکن افزایش دهید.

  • خرابی سنسور فشار بار

سنسور فشار بار، وظیفه اندازه‌گیری فشار بار آب را بر عهده دارد. اگر این سنسور دچار خرابی شود، ممکن است اطلاعات غلطی به برد الکترونیک ارسال کند و در نتیجه، پکیج روشن نشود. برای تشخیص خرابی سنسور فشار بار، باید از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.
این مورد را میتوان به عنوان اولین دلیل روشن نشدن پکیج تاچی نامگذاری کرد

  • خرابی شیر گاز دیگر علت روشن نشدن پکیج تاچی

شیر گاز، وظیفه باز و بسته کردن جریان گاز را بر عهده دارد. اگر این شیر دچار خرابی شود، ممکن است گاز به مشعل پکیج نرسد و در نتیجه، پکیج روشن نشود.
این مشکل ممکن است به دلایل متفاوتی به وجود آمده باشد که تمام این بررسی ها و اعلام نتایج تنها با کمک گرفتن از یک سرویس کار ماهر امکان پذیر است.

  • خرابی برد الکترونیک

برد الکترونیک، وظیفه کنترل و هماهنگی عملکرد قطعات مختلف پکیج را بر عهده دارد. اگر این برد دچار خرابی شود، ممکن است پکیج روشن نشود.
از آنجایی که تعمیر برد های پکیج کار سختی میباشد به شما توصیه میکنیم که برای بررسی و تعمیر برد پکیج خود حتما با همکاران ما در نادین سرویس تماس حاصل نمایید چرا که همکاران ما در نادین سرویس پس از گذراندن دوره های آموزشی فشرده از پایه کار را زیر نظر مجموعه آموخته و بر اساس این موارد کار خود را انجام می دهند.

خرابی برد الکترونیک را میتوان جدی ترین علت روشن نشدن پکیج تاچی به شمار آورد و رفع نکردن آن در اسرع وقت تنهای تلف کردن هزینه و زمان شما است.

راه‌های رفع مشکل روشن نشدن پکیج تاچی

در صورتی که پکیج تاچی شما روشن نمی‌شود، ابتدا باید دلایل احتمالی روشن نشدن آن را بررسی کنید. اگر علت روشن نشدن پکیج، کمبود فشار بار آب باشد، می‌توانید با افزایش فشار بار آب، مشکل را برطرف کنید. برای افزایش فشار بار آب، کافی است شیر پرکن پکیج را باز کنید تا آب به مدار گرمایش پکیج وارد شود.

در صورتی که علت روشن نشدن پکیج، خرابی سنسور فشار بار یا شیر گاز باشد، باید این قطعات را تعویض کنید. تعویض این قطعات باید توسط یک تعمیرکار متخصص انجام شود.

در صورتی که علت روشن نشدن پکیج، خرابی برد الکترونیک یا وجود ایراد در مدار الکتریکی باشد، باید پکیج را به یک تعمیرگاه مجاز ارسال کنید.

نکاتی برای جلوگیری از خراب شدن پکیج

برای جلوگیری از خراب شدن و نیازمندی پیدا کردن به تعیر پکیج تاچی، می‌توانید نکات زیر را رعایت کنید:

  • فشار بار آب پکیج را به صورت منظم بررسی کنید و در صورت کم بودن فشار بار، آن را افزایش دهید.

  • از باز و بسته کردن مکرر شیر گاز پکیج خودداری کنید.

  • در صورت مشاهده هرگونه مشکل در عملکرد پکیج، سریعاً آن را به یک تعمیرگاه مجاز ارسال کنید.

  • سرویس به موقع و دوره ای نیز از دیگر عواملی است که میتواند عمر پکیج شما را تضمین کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *