نادین سرویس

نادین سرویس

تعمیرات اسپیلت و پکیج

تلفن تماس

021-77343363

آدرس دفتر ما

تهران - تهرانپارس

 

سبد خرید

تعمیر پکیج

تعمیر پکیج
621
1402-04-31
نادین سرویس

تعمیر پکیج‌ها یکی از مهم‌ترین نیازها در صنعت گرمایش و تهویه مطبوع است. پکیج‌ها به عنوان یکی از راه‌های محبوب و موثر برای تامین گرما و آب گرم در خانه‌ها و محل‌های تجاری استفاده می‌شوند. اما همانند دیگر دستگاه‌های الکترونیکی، پکیج‌ها نیاز به تعمیرات و نگهداری دارند تا عملکرد بهتری داشته باشند و مشکلات ناگهانی جلوگیری شود. قرار است تا در این مقاله نگاهی نسبتا کامل به مبحث تعمیر پکیج بندازیم و بررسی کنیم که چرا برای نصب و تعمیر پکیج خود باید از نادین سرویس استفاده نمایید، عملا در این مطلب قرار است تا علاوه بر معرفی کامل مجموعه و متخصصین به سوالات متداول شما نیز پاسخ داده شود.

و اما مباحثی که قرار است در این مقاله بررسی شود به شرح زیر است :

  • مزایای استفاده از پکیج
  • نحوه عملکرد پکیج
  • خرابی های متداول پکیج ها
  • اهمیت تعمیرات منظم و به موقع پکیج‌ها
  • مراحل تعمیر پکیج
  • راه‌های پیشگیری از خرابی پکیج
  • نکات مهم در انتخاب متخصص تعمیر پکیج
  • چرا نادین سرویس ؟

مزایای استفاده از پکیج

از مهم ترین مزایای استفاده از پکیج ها دیواری میتوان به مورد اشاره کرد که با استفاده از آن تنظیم دما به دست خود شما صورت میگیرد و نکته مهم تر اینکه این نوع از آبگرمکن ها دارای راندمان بالا در کنار مصرف گاز کمتر هستند، اما به غیر از دو مورد اشاره شده میتوان به مزیت های بسیار بیشتری از آن نیز اشاره نمود.

مزایای استفاده از پکیج

  • صرفه‌جویی قابل توجه در مصرف انرژی و هزینه‌های گاز
  • تولید همزمان آب گرم مصرفی و گرمایش منزل
  • نصب آسان به همراه سرویس و نگهداری راحت
  • کارکرد صحیح و بهینه در شرایط آب و هوایی مختلف
  • دوام و عمر بالای پکیج‌های مدرن
  • دارای سیستم‌های ایمنی مختلف
  • هزینه تعمیر پکیج که به مراتب پایین تر از انواع دیگر سیستم ها است
  • عدم اشغال کردن فضای خانه و ساختمان
  • امنیت بالا به دلیل وجود سنسور های مختلف
  • کم بودن سر و صدا در هنگام کار
  • کاهش هدر رفتن انرژی در ساختمان
  • حفظ محیط زیست با کاهش میزان آلایندگی

تمامی موارد بالا را در کنار چندین مورد دیگر می‌توان به عنوان مزیت ها و دلایل استفاده از پکیج های دیواری برشمرد، اما این نکته نیز مهم است که به هنگام استفاده از این نوع پیکج ها باید به سرویس به موقع و تعمیر پکیج خود اهمیت بدهید، در غیر این صورت نه تنها در هزینه های شما صرفه جویی صورت نخواهد گرفت، بلکه حتی در مواردی هزینه های سنگینی به دلیل سهل انگاری شامل حال شما خواهد شد.

نحوه عملکرد پکیج

تمامی پکیج ها با هر برند و نامی دارای عملکردی یکسان میباشند و نیازمند 4 آیتم برای عملکرد صحیح هستند که این 4 مورد به شرح زیر می‌باشند.

  1. آب
  2. برق
  3. گاز
  4. اکسیژن برای عملکر صحیح

اما بیایید تا نگاهی به نحوه عملکرد پیکج های دیواری بیندازیم.

پکیج یک سیستم گرمایشی پیشرفته است که با استفاده از گاز طبیعی، انرژی لازم برای گرمایش فضا و تولید آب گرم را تأمین می‌کند. عملکرد پکیج به این صورت است که گاز طبیعی از طریق لوله‌کشی وارد پکیج شده و به مشعل می‌رسد. مشعل با جرقه‌ی الکتریکی، گاز را مشتعل می‌کند و شعله‌ی حاصل، حرارت تولید می‌نماید.

هنگامی که شما در منزل شیر آب گرم را باز می‌کنید، پیام یا پالس هایی به سمت پکیج شما از طریق سنسور های موجود در آن به برد دستگاه ارسال می‌شود، در ادامه دستگاه شما متوجه میشود که باید مشعل را روشن کند تا آبگرم را از طریق لوله به شما برساند. پکیج دارای سیستم‌های کنترل الکترونیکی و مکانیکی است که به صورت خودکار عملکرد آن را تنظیم می‌کنند تا بهینه‌ترین بازدهی حرارتی و آسایش گرمایشی فراهم گردد.

در زمستان اما موضوع کمی متفاوت است و وقتی شما پکیج خود را روی حالت زمستانه تنظیم میکنید، آب گرم در داخل لوله ها در حال چرخش است و با استفاده از آن محیط خانه شما نیز گرم می‌شود، این آب گرم به سمت سیستم های گرمایشی رفته و پس از سرد شدن مجدد به سمت پکیج برمیگردد تا بتواند گرمای مورد نیاز را تامین کن، در نتیجه در فصل زمستان هر زمان که شما شیر آب را باز کنید در همان لحظه آب گرم به شیر مورد نظر شما انتقال پیدا می‌کند.

خرابی های متداول پکیج ها

از مهمترین موارد و متداول ترین نوع خرابی در پکیج های دیواری که فورا نیازمند بررسی و تعمیر پکیج شما می‌باشد، عدم وجود گرما و نبودن آب گرم است، این مورد می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد که خود نیازمند بررسی و نگارش یک مقاله جدا و کامل است، اما اگر بخواهیم به دیگر خرابی های متداول در پکیج ها دیواری اشاره کنیم میتوانیم موارد زیر را نیز ذکر نماییم.

خرابی های متداول پکیج ها

  • داشتن نشتی و چکه کردن که بیشتر مواقع به دلیل محکم نبودن اتصالات است
  • صدای انفجار و سوت کشیدن پیکج
  • عدم روشن شدن مشعل
  • نشتی گاز از پکیج
  • افت فشار
  • خاموش شدن ناگهانی آبگرمکن
  • گرم شدن بیش از اندازه آب

ممکن است پکیج شما دارای یکی از مشکلات ذکر شده باشد، اما گاهی مواقع نیز ممکن است مشکلات متفاوتی شامل حال دستگاه شما بشود، در هر صورت شما برای بررسی و تعمیر پکیج خود نیازمند یک تعمیرکار حرفه ای هستید که تیم نادین سرویس می‌تواند این امر را برای شما عملی کند.

اهمیت تعمیرات منظم و به موقع پکیج‌ها

قبل تر هم به این نکته اشاره کرده بودیم که سرویس و تعمیر به موقع پکیج می‌تواند هزینه های شما را تا حد زیادی کاهش دهد و در عین حال بازدهی دستگاه شما را بالا ببرد، در ادامه به برخی از دلایل مهم که بخاطر آنها باید سرویس پکیج خود را جدی بگیریم اشاره خواهیم کرد.

پیشگیری از خرابی‌های ناگهانی

یکی از مهم‌ترین دلایل تعمیرات منظم پکیج‌ها، پیشگیری از خرابی‌های ناگهانی است.
با تعمیرات منظم و نگهداری صحیح، مشکلات کوچک پکیج‌ها شناسایی و رفع می‌شوند که می‌تواند از خرابی‌های جدی‌تر و نیاز به تعمیرات پیچیده‌تر جلوگیری کند.

صرفه‌جویی در هزینه‌ها

تعمیرات منظم پکیج‌ها باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود.
مشکلات کوچک که به موقع تشخیص داده و رفع می‌شوند، از ایجاد مشکلات بزرگ‌تر و نیاز به تعمیرات گران‌تر جلوگیری می‌کند.
در کنار این مورد، هنگامی که پکیج شما کاملا سالم باشد و بتواند به درستی آب مصرفی مورد نظرتان را تامین کرده و در فصول مختلف نیز گرمای خانه شما را تنظیم کند از هدر رفت انرژی جلوگیری شده و این موضع سبب کاهش مصرف و در راستای آن کاهش هزینه های پرداختی قبوض شما میگردد.

افزایش عمر مفید پکیج

سرویس و تعمیرات منظم به عمر مفید پکیج‌ها کمک می‌کند.
هنگامی که پکیج‌ها به طور منظم تعمیر و نگهداری می‌شوند، عملکرد بهتری دارند و مدت زمان استفاده از آنها بیشتر می‌شود. که این مورد نیز به معنی کاهش هزینه‌ها و بهره‌وری بیشتر از دستگاه است.

مراحل تعمیر پکیج

بررسی علت خرابی

مرحله اول تعمیر پکیج، بررسی علت خرابی است.
در اولین مرحله هنگامی که متخصصین نادین سرویس برای سرویس و تعمیر پکیج به محل اعزام می‌شوند، پس از پرسیدن سوالات اولیه در خصوص مشکلاتی که برای شما پیش آمده است سعی میکنند تا علل خرابی پکیج را با بررسی دقیق دستگاه بیابند و سپس تلاش میکنند تا با استفاده از راه های موجود این موارد را رفع و رجوع کنند.

تعمیر قطعات معیوب

اگر پس از بررسی پکیج شما خرابی به دلیل وجود مشکل در قطعه یا قطعاتی از دستگاه باشد، قطعات معیوب یا آسیب‌دیده تعمیر یا تعویض می‌شوند. این قطعات ممکن است شامل سنسورها، شیرها، لوله‌ها و سایر قطعات مکانیکی و الکترونیکی باشند.

بازسازی و تنظیمات نیازمند

پس از رفع مشکلات اولیه و سپس تعمیر و یا تعویض قطعات معیوب داخل دستگاه، بازسازی و تنظیمات مجدد برای پکیج شما صورت میگیرد، این بازسازی شامل تنظیمات دما، فشار و سایر پارامترهای مرتبط با عملکرد دستگاه است.
پس از این مرحله دستگاه شما آماده مصرف بوده و مثل روز اول عمل خواهد کرد.

راه‌های پیشگیری از خرابی پکیج

هر چند به این موضوع اشاره کردیم که پس از به وجود آمدن خرابی در پکیج خود باید سریعا با تعمیرکار پکیج تماس بگیرید، اما این نکته را نیز نباید فراموش کرد که نکاتی نیز وجود دارند که به کمک آنها میتوان از خراب شدن پکیج ها جلوگیری نیز نمود.

راه‌های پیشگیری از خرابی پکیج

نظافت دوره‌ای و به تعویق نینداختن نگهداری و سرویس

یکی از راه‌های مهم پیشگیری از خرابی پکیج‌ها، نظافت دوره‌ای آنها است. نظافت منظم و به تعویق نینداختن نگهداری و سرویس دستگاه شما موجب جلوگیری از رسوبات و کثیفی‌ها می‌شود که می‌تواند به عملکرد دستگاه آسیب برساند.

مراقبت از آب و گاز ورودی

مراقبت از آب و گاز ورودی به پکیج‌ها نیز بسیار حائز اهمیت است. اطمینان حاصل کنید که آب و گاز ورودی به دستگاه در شرایط بهینه و بدون مشکلات است.

آموزش به کاربران در استفاده صحیح از پکیج

آموزش به کاربران در استفاده صحیح از پکیج نقش مهمی در پیشگیری از خرابی دستگاه‌ها دارد. تعلیم و تربیت کاربران در مورد نحوه استفاده صحیح و مراقبت مناسب از دستگاه‌ها می‌تواند به جلوگیری از مشکلات احتمالی کمک کند.

انتخاب پکیج با کیفیت

یکی از راه‌های مهم جلوگیری از تعمیرات مکرر پکیج‌ها، انتخاب پکیج با کیفیت است.
پکیج‌های با کیفیت کمتر با مشکلات بسیار بیشتری نسبت به برند های معروف دست و پنجه نرم میکنند و همین امر باعث میشود تا شما نتوانید بهره‌وری کاملی از پکیج خود داشته باشید، در همین راستا بهتر است که در ابتدای راه با صرف هزینه بیشتر از یک برند معتبر و به نام خرید خود را انجام دهید.

مراقبت از محیط‌های اطراف

مراقبت از محیط‌های اطراف پکیج‌ها نیز می‌تواند از خرابی‌ها و مشکلات مکرر جلوگیری کند. اطمینان حاصل کنید که پکیج‌ها به درستی نصب شده‌اند و در محیط‌های مناسب قرار دارند.

خدمات نادین سرویس

در ادامه به بررسی برخی از خدمات شرکت نادین سرویس در جهت تعمیر پکیج خواهیم پرداخت.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

شرکت ایران رادیاتور یکی از تولیدکنندگان بزرگ و معتبر پکیج در ایران است.
انواع پکیج‌های تولید شده توسط ایران رادیاتور شامل مدل‌های ایستاده، زمینی و دیواری می‌باشد.

پکیج‌های تولید شده توسط شرکت ایران رادیاتور از کیفیت بالایی برخوردارند اما همانند سایر محصولات ممکن است نیاز به تعمیر و سرویس دوره‌ای داشته باشند. خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور در نادین سرویس شامل تشخیص و رفع عیب، تعویض قطعات معیوب، سرویس‌های دوره‌ای و انجام تنظیمات لازم بر روی انواع مدل‌های پکیج این برند می‌باشد.
جهت دریافت خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور می‌توانید با شماره های وب سایت تماس حاصل نمایید.

تعمیر پکیج بوتان

یکی دیگر از برند های معروف ایرانی موجود در بازار نیز، پکیج های بوتان میباشد.
با وجود اینکه کیفیت ساخت قطعات این برند بالاست، اما همانند باقی برند ها، بوتان نیز نیازمند سرویس دوره ای در کنار تعمیر و یا تعویض برخی از قطعات است، یکی دیگر از خدماتی که ما برای آن از پرسنل صد در صد مجرب استفاده میکنیم، خدمات تعمیر پکیج بوتان می‌باشد،

در شرکت ما تعمیرکاران بر روی چندین برند متفاوت توانایی انجام کار دارند و هر کدام از آنها نیز در کنار تمامی برند ها، در کار با یک برند به خصوص عملکرد بهتری از خود نشان میدهد، در همین راستا ما همواره تلاش میکنیم برای کسانی که جهت تعمیر پکیج بوتان با ما تماس میگیرند سرویس کاران حرفه ای در این برند را به محل اعزام کنیم.

تعمیر پکیج شرق تهران

یکی از مناطقی در آن درخواست سرویس کار بسیار زیاد است منطقه شرق تهران به شمار می‌آید، از طرفی نیز دفتر مرکزی شرکت نادین سرویس در شرق تهران است، به همین جهت خدمات تعمیر پکیج در شرق تهران یکی از خدماتی است که نادین سرویس در کوتاه ترین زمان ممکن به شما ارائه می‌دهد.
در صورتی که شما نیز در شرق تهران نیازمند خدمات تعمیر پکیج بودید کافیست تا با شماره تماس های موجود در وبسایت تماس حاصل نمایید.

تعمیر پکیج غرب تهران

با وجود اینکه دفتر تیم نادین سرویس در شرق تهران وجود دارد، اما تیم ما همواره در تلاش است تا با ارائه راه حل های متفاوت، بهترین و سریعترین خدمات را سراسر شهر تهران از جمله غرب تهران که جزو مناطق شلوغ و پرجمعیت به شمار می‌آید را ارائه دهد.

در نتیجه اگر شما نیز در غرب تهران سکونت دارید و نیازمند خدمات تعمیر پکیج در غرب تهران می‌باشید، می‌توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در وبسایت با ما تماس حاصل نمایید.

چرا برای نصب و تعمیر پکیج خود به نادین سرویس مراجعه کنیم ؟

این سوال را می‌توان به عنوان یکی از مهم ترین سوالاتی در نظر گرفت که هر مشتری باید قبل از دریافت خدمات از شرکت های مختلف از خود بپرسد، حال قرار است تا در ادامه به مواردی اشاره کنیم که میتواند برتری ما نسبت به دیگر شرکت ها و کمپانی ها را اثبات کند.

تیم نادین سرویس بیش از 15 سال است که در زمینه نصب و تعمیرات پکیج فعالیت می‌نماید، از مهم ترین مزایای این تیم بهره مندی از تکنسین های مجرب و با سابقه کاری درخشان است، حتی برخی از این تکنسین ها از ابتدا زیر نظر مجموعه نادین سرویس آموزش داده شده اند تا بتوانند نصب و تعمیرات پکیج را به صورت کاملا صحیح انجام دهند.

تیم نادین سرویس همواره در تلاش است که بتواند رضایت مشتریان خود را به طور کامل جلب نماید، به همین منظور خدمات ما صرفا به انجام سرویس و تعمیر پکیج شما محدود نمی‌شود و پس از اتمام کار از شما نظر سنجی به عمل می‌آید تا شما به ما اطلاع بدهید تا چه حد از کیفیت کار مجموعه و رفتار پرسنل رضایت داشته اید.

در آینده ای نه چندان دور نیز قرار است تا با تلاش تیم نادین سرویس، سیستمی اتوماتیک برای ثبت درخواست خدمات در اختیار شما قرار بگیرد تا از تماس های مکرر و بی دلیل خود داری نمایید.

نصب و تعمیر پکیج

نتیجه‌گیری

پکیج‌ها به عنوان دستگاه‌های مهمی در خانه‌ها و محل‌های تجاری استفاده می‌شوند و نیاز به تعمیرات و نگهداری منظم دارند.
تعمیرات منظم پکیج‌ها علاوه بر جلوگیری از خرابی‌های ناگهانی، باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها و افزایش عمر مفید دستگاه‌ها می‌شود. انتخاب متخصص مناسب برای تعمیرات پکیج‌ها و استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته می‌تواند به بهترین شکل ممکن تعمیر دستگاه‌ها را انجام دهد.

همچنین انجام نگهداری و نظافت منظم از پکیج‌ها و مراقبت از محیط‌های اطراف آنها می‌تواند از خرابی‌ها و مشکلات مکرر جلوگیری کند. با رعایت این نکات مهم، می‌توانید از عملکرد بهتر و بلندمدت دستگاه‌های پکیج خود لذت ببرید

سخن پایانی

در پایان، توصیه می‌شود که برای تعمیرات و نگهداری پکیج‌ها، از متخصصین و تکنسین‌های حرفه‌ای و مجرب همانند همکاران ما در نادین سرویس استفاده کنید. با انتخاب متخصص مناسب، می‌توانید از بهترین خدمات تعمیر و نگهداری برخوردار شوید و عملکرد بهتر و بلندمدت دستگاه‌های پکیج خود را تضمین کنید.

همچنین، توصیه می‌شود که همواره نگهداری منظم از پکیج‌ها را رعایت کنید و به مشکلات و علائم خرابی آنها به دقت توجه کنید تا از تعمیرات به موقع برخوردار شوید و از خدمات بهتر پکیج‌های خود بهره‌مند شوید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *