نادین سرویس

نادین سرویس

تعمیرات اسپیلت و پکیج

تلفن تماس

021-77343363

آدرس دفتر ما

تهران - تهرانپارس

 

سبد خرید

دلایل اصلی گرم نشدن آب پکیج

دلایل اصلی گرم نشدن آب پکیج
317
1402-06-21
نادین سرویس

گرم نشدن آب پکیج یکی از مشکلات رایجی است که ممکن است برای هر شخصی که از پکیج استفاده میکند به وجود بیاید. علل مختلفی میتوانند باعث شوند که آب پکیج گرم نشود که در ادامه این مطلب ما به بررسی اصلی ترین دلایل گرم نشدن آب پکیج خواهیم پرداخت.

لیست دلایل گرم نشدن آب پکیج و راه حل های رفع آن

در ادامه به بررسی دلایل ساده و پیچیده ای که مانع از گرم شدن آب پکیج میشود خواهیم پرداخت.

  • فشار پایین آب

یکی از اصلی ترین دلایلی که میتواند سبب کاهش دمای آب یا به عبارتی گرم نشدن آب پکیج شود، فشار پایین آب است، هنگامی که این مشکل پیش می‌آید به دلیل کم بودن فشار، پکیج سریعا پس از روشن شدن، خاموش شده و توانایی گرم کردن آب را ندارد، دقت داشته باشید که اگر این مشکل را رفع ننمایید ممکن است در آینده ای نه چندان دور مشکلات جدیدی برای پکیج شما اتفاق بیفتد که از جمله مشکلات آن میتوان به خراب شدن پمپ دستگاه اشاره نمود.

  • خاموش بودن پکیج یا قطعی اتصال برق

یکی دیگر از عواملی که بسیار رفع آن ساده بوده و باید به آن دقت نمایید، خاموش پکیج است، حتما بهتر است پیش از هر گونه اقدامی از روشن بودن پکیج خود اطمینان حاصل نمایید و سپس به سراغ بررسی و رفع دیگر مشکلات بپردازید. در کنار خاموشی دستگاه باید به این نکته دقت داشته باشید که اگر برق پکیج شما متصل نباشد باز هم با مشکل گرم نشدن آب مواجه خواهید شد.
در نتیجه پیش از هر گونه اقدامی این موارد ساده را بررسی نمایید.

  • رسوب گرفتگی پکیج

این یک امر بسیار طبیعی است که به مرور زمان به دلیل وجود رسوبات موجود در آب، و کار کردن زیاد، پکیج شما درگیر رسوب گرفتگی خواهد شد. مشکل اینجاست که حل کردن این مشکل به دست شما امکان پذیر نخواهد بود و نیازمند مراجعه یک فرد متخصص می‌باشد، پس بهتر است پس از بررسی های اولیه و اطمینان حاصل کردن از مشکل نداشتن اتصالات و فشار آب سریعا با شرکت نادین سرویس تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان ما به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

  • مبدل حرارتی

خرابی مبدل حرارتی از دیگر مواردی است که ممکن است برای شما مشکل ساز شود، معمولا این مبدل یا به طور کامل خراب و یا دچار رسوب گرفتی میشود، در هر دو صورت شما بازهم نیازمند بررسی مشکل توسط یک متخصص هستید که پس از بررسی بتواند دستگاه شما را به حال اولیه بازگرداند و مشکل گرم نشدن آب پکیج شما را رفع کند.

به جز این موارد ممکن است هزاران مورد دیگر نیز وجود داشته باشد که برای تشخیص آنها هیچکس به غیر از یک متخصص به کار شما نخواهد آمد.

اما سوال اینجاست که چه کنیم تا این مشکلات کمتر رخ بدهد و دستگاه خراب نشود.

راه حل های پیشگیری و جلوگیری از خراب شدن پیکج

برای اینکه شما بتوانید از خراب شدن پکیج خود جلوگیری نمایید، بهترین راه حل این است که صورت دوره ای دستگاه خود را سرویس کنید، زیرا هنگامی که دستگاه شما سرویس میشود تمام عیب و نقص های کوچک آن رفع شده و در صورتی که به قطعه خاصی نیاز داشته باشید میتوان آن را تعویض نمود، اما اگر یک قطعه معیوب در پکیج باقی بماند و با سهل انگاری های شما این مشکل رفع نگردد ممکن است خرابی های بزرگ تر و پر هزینه تری را برای شما به وجود بیاورد.

چرا از خدمات نادین سرویس استفاده کنیم ؟

نادین سرویس با بیش از 15 سال سابقه در زمینه تعمیرات پکیج و کولر گازی، با بهره گیری از متخصص ترین نیرو های موجود در بازار کار به شما این ضمانت را میدهد که دستگاه شما را بدون هیچگونه ایرادی تعمیر نموده و به شما تحویل دهد.
شرکت ما با توجه به سابقه درخشانی که از خود بر جای گذاشته است به عنوان یکی از برترین شرکت ها در حوزه تعمیرات لوازم خانگی، پکیج و کولر شناخته میشود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *