نادین سرویس

نادین سرویس

تعمیرات اسپیلت و پکیج

تلفن تماس

021-77343363

آدرس دفتر ما

تهران - تهرانپارس

 

سبد خرید

سرویس پکیج بوتان

سرویس پکیج بوتان
293
1402-09-07
نادین سرویس

پکیج‌های بوتان راه مناسب و اقتصادی برای تامین گرما به ویژه در منازل مسکونی محسوب می‌شوند. این پکیج ها نسبت به پکیج های دیگر هزینه‌ی کمتری دارند و نصب و راه‌اندازی آنها نیز آسان‌تر است. در این مطلب با تکنسین های ما در گروه نادین سرویس همراه باشید تا با مراحل و روش های سرویس پکیج بوتان آشنا شویم.

معرفی پکیج بوتان

پکیج بوتان یکی از گزینه‌های مناسب برای گرمایش خانه و محیط‌های کاری است. محصولات بوتان با بهره‌مندی از جدیدترین تکنولوژی‌ها طراحی و ساخته می‌شوند که باعث کاهش خطرات، مشکلات و حوادث نسبت به گذشته شده است.

سیستم پکیج بوتان به کمک رادیاتورها گرمای مطلوب را در تمام اتاق‌ها و فضاها تامین می‌کند. همچنین با داشتن بازده بالا در گرم کردن آب خانه، گزینه مناسبی برای استفاده در خانه‌ها محسوب می‌شود. با توجه به اندازه کوچک و شکل زیبا، این سیستم‌ها اغلب در آشپزخانه نصب می‌گردند که این امر با توجه به دسترسی آسان، امکان تعمیر و سرویس پکیج بوتان را به سادگی فراهم می کند.

در ادامه به مزایا و معایب این پکیج و همه چیز درباره ی سرویس پکیج بوتان پرداخته ایم.

مزایا و معایب پکیج بوتان

پکیج بوتان یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای تأمین گرما و آب گرم در ساختمان‌ها محسوب می‌شود. برای درک بهتر مزایای این سیستم گرمایشی باید به بررسی اجمالی مزایا و معایب آن پرداخت.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های سرویس پکیج بوتان تأمین هم‌زمان آب گرم مصرفی و آب رادیاتورها است. به همین دلیل نیازی به دستگاه جداگانه‌ای برای تولید آب گرم نخواهد بود. همچنین این سیستم به دلیل اندازه کوچک، فضای مفید را اشغال نمی‌کند و می‌توان آن را در هر نقطه‌ای از ساختمان نصب کرد.

نصب و راه‌اندازی پکیج بوتان نسبت به سایر سیستم‌های گرمایشی آسان‌تر است. همچنین سرویس پکیج بوتان  و تعمیر این دستگاه در صورت نیاز به راحتی توسط متخصصان انجام می‌شود. از دیگر مزایای این پکیج می‌توان به سر و صدای کم آن اشاره کرد.

اما مهم‌تر از همه، راندمان بالا و مصرف کم آن است که این سیستم را به یک گزینه مقرون‌به‌صرفه تبدیل می‌کند. همچنین هزینه های سرویس پکیج بوتان نیز پایین است که آن را به یک گزینه ی اقتصادی و بسیار کارآمد تبدیل کرده است.

بعد از بررسی مزایا، وقت آن است که معایب پکیج بوتان را نیز مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانید بهترین مقایسه را انجام دهید.

یکی از معایب این سیستم نامناسب بودن آن برای خانه‌های با متراژ بیش از 300 متر است. دیگر موردی که می‌توان به عنوان عیب این پکیج دانست، عمر کمتر آن نسبت به دیگر سیستم‌هاست.

افت ناگهانی فشار آب گرم نیز از دیگر معایب احتمالی است که در صورت بروز مداوم باید به دنبال سرویس پکیج بوتان بود.

با توجه به مزیت‌ها و معایب ، این سیستم انتخاب بسیار مناسبی برای ساختمان‌ها و منازل مسکونی محسوب می‌شود.

مشکلات شایع و سرویس پکیج بوتان و راه حل ها

یکی از مهم ترین اجزای سامانه گرمایشی منازل مدرن پکیج بوتان است. در این بخش به بررسی سه مورد از شایع ترین مشکلات این وسیله می پردازیم تا در صورت بروز عیب، راهکارهای رفع آن را داشته باشید.

یکی از مشکلات متداول، اختلال در عملکرد سنسور گرمایش است. این سنسور وظیفه کنترل دمای آب خروجی را بر عهده دارد. در صورت خرابی، پکیج بوتان قادر به تنظیم دما نخواهد بود و نیاز به سرویس پکیج بوتان خواهد داشت.

مورد دیگر که نیاز به سرویس پکیج بوتان را ایجاد می کند، خرابی پرشر سوئیچ هوا است که کارکرد فن را تایید می‌کند. عدم عملکرد صحیح آن باعث خاموش ماندن فن میشود.

رسوب گرفتن مبدل‌های پکیج بوتان نیز از دیگر مشکلات شایع است. این امر جریان آب را مختل و عملکرد دستگاه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نکات مهم تعمیر و نگهداری سرویس پکیج بوتان

راه های گوناگونی برای نگهداری از پکیج بوتان وجود دارد اما در میان تمام راه های موجود و ممکن، تعدادی از آنها از بهترین و مهم ترین روش ها محسوب می شوند که تشخیص آن ها کار هرکسی نیست. در ادامه ی مبحث سرویس پکیج بوتان با کارشناسان مجرب نادین سرویس همراه باشید تا این روش ها را بشناسیم.

در گام نخست این موضوع باید بگوییم که کنترل فشار پکیج بوتان به صورت منظم و حتی روزانه بسیار حائز اهمیت است و پکیج را از سرویس پکیج بوتان تا حد خوبی بی نیاز می کند. موارد بعدی شامل اطمینان از دودکش، رسوب زدایی لوله ها، فیلترهای پکیج، تغییر حالت دستگاه طبق فصل مورد استفاده و … است.

اگر با رعایت تمام این موارد باز هم احتیاج به سرویس پکیج بوتان داشتید اصلا نگران نباشید چرا که کارشناسان مجرب ما در نادین سرویس حتی در روزهای تعطیل برای کمک به شما آماده اند.

نتیجه گیری 

امیدواریم که این مطلب به شما در زمینه سرویس پکیج بوتان کمک کرده باشد با این حال اگر نیاز به کمک و راهنمایی بیشتری در این حوزه داشتید می توانیید به صورت تلفنی با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *