نادین سرویس

نادین سرویس

تعمیرات اسپیلت و پکیج

تلفن تماس

021-77343363

آدرس دفتر ما

تهران - تهرانپارس

 

سبد خرید

کد خطاهای پکیج بوتان مدل پرلا پرو

کد خطاهای پکیج بوتان مدل پرلا پرو
416
1402-07-23
نادین سرویس

در مقاله قرار است تا با هم نگاهی به کد خطاهای پکیج بوتان مدل پرلا پرو انداخته و بررسی کنیم که هر کدام از این خطاها به چه دلیل اتفاق افتاده اند و راه حل رفع هر کدام از این خطاها چیست، این مدل از پکیج های بوتان در گذشته با نام پرلا فروخته میشد اما پس از مدتی و با توجه به تغییراتی که روی آن صورت گرفت با نام پرلا پرو وارد بازار شد و بازهم فروش خوبی را تجربه کرد.

دقت داشته باشید که اگر شما نیز نیازمند سرویس و تعمیر پکیج بوتان خود یا هر برند دیگری هستید و دستگاه شما با ارور مواجه شده است که دلیل آن را نمیدانید میتوانید سریعا با شماره تماس های موجود در وبسایت تماس حاصل نموده و با استفاده از مشاوره رایگان همکاران ما در نادین سرویس مشکل خود را در کوتاه ترین زمان ممکن حل نمایید.

کد خطاهای پکیج بوتان مدل پرلا پرو

حال بیایید تا به ترتیب کد خطاهای پکیج بوتان مدل پرلا پرو را مورد بررسی قرار داده و برای هر کدام و راه حل های موجود را ارائه دهیم.

کد خطای E01 :

به هنگام بروز این کد خطا دستگاه به شما هشدار میدهد که شعله ای تشکیل نشده است و دلیل آن میتواند یکی از مشکلات موجود در لیست زیر باشد که نیازمند بررسی و رفع آن است.

  • اولین دلیل را میتوان به وجود مشکل در شیر گاز ارتباط داد که باید مورد بررسی قرار بگیرد
  • در مرحله دوم ممکن است که جرقه زن دستگاه به هر دلیلی عمل نکند و به این شکل شعله تشکیل نشود
  • در آخر نیز ممکن است که حسگر شعله شما خراب باشد و نتواند تشخصی لازم را انجام دهد

برای رفع این ارور نیاز است تا همه احتمالات را در نظر گرفته و پس از تست و تشخیص بخش ها و قطعه ها مورد نظر را تعویض یا تعمیر نمایید.

کد خطای E02 :

خطای E2 در بین کد خطاهای پکیج بوتان مدل پرلا پرو به دلیل وجود نقص یا عدم عملکرد کلید حرارتی اتفاق می‌افتد، در این زمان ممکن است که مشکل به یکی از دلایل خراب بودن کلید حرارتی مبدل و یا وجود قطعی در مدار اتفاق بیفتد.

اگر کلید حرارتی دچار مشکل شده باشد جهت رفع آن نیاز است که کلید را تعویض نمایید و در صورت قعطی مدار نیاز است تا بررسی های لازم صورت گرفته و سپس قطعی رفع گردد.

کد خطای E03 :

در هنگام بروز این خطا معمولا باید یکی از مشکلات زیر به وجود آمده باشد که شما باید تمامی موارد را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید مشکل را رفع کنید.

  1. به وجود آمدن مشکل در پرشر دود دستگاه که به دلیل خرابی آن است و نیازمند بررسی و در صورت نیاز تعویض میباشد.
  2. بودن نقص در ترموستات دود دستگاه
  3. در آخر نیز ممکن است که مجموعه فن دچار مشکل شده باشد و توانایی عملکرد صحیح خود را از دست داده باشد.

کد خطای E04 :

در هنگام بروز این خطا که از مجموعه کد خطاهای پکیج بوتان مدل پرلا پرو میباشد، میتوانید متوجه شوید که فشار آب موجود در مدار گرمایش دستگاه مناسب نبوده و نیاز است که آن را تنظیم نمایید، برای این کار نیز بهترین راه این است که شیر پرکن پکیج را باز کرده و با استفاده از آن به تنظیم فشار دستگاه بپردازید تا به استاندارد مورد نظر برسد.

کد خطای E06 :

خراب بودن و یا قطع بودن NTC آب گرم مصرفی دلیل به وجود آمدن این ارور بوده و نیاز است تا این قطعه را بررسی و در صورت نیاز تعویض نمایید، همچنین در مواردی ممکن است که سنسور تشخیص آب گرم مصرفی نیز دچار مشکل و یا قطعی شده باشد که در آن صورت نیز شما با همین کد خطا مواجه خواهید شد.

کد خطای E07 :

همانند ارور E06 باز هم مشکل دستگاه به NTC مربوط میشود اما اینبار NTC مدار گرمایش است که دچار مشکل شده است و در صورت خرابی نیازمند تعویض میباشد، همچنین نیاز است که جهت اطمینان از وصل بودن و خراب نبودن سنسور تشخیص دمای آب مدار گرمایش نیز اطمینان حاصل نمایید.

کد خطای E11 :

وقتی که دستگاه این ارور را به شما نمایش میدهد بیانگر این است که شعله دستگاه قبل از ارسال فرمان برد به شیر گاز احساس شده است و پکیج شما سعی میکند تا این اتفاق را در قالب یک کد خطا از بین کد خطاهای پکیج بوتان مدل پرلا پرو به شما اعلام نماید.

اما به منظور بررسی دلایل و رفع این مشکل نیاز است که شما به بررسی شیر گازی دستگاه پرداخته و مطمئن باشید که دچار خرابی نشده باشد و در کنار آن بررسی برد پکیج نیز میتواند به شما کمک کند، چرا که ممکن است برد دستگاه دچار نقص شده باشد.

کد خطای ADJ :

اگر روی صفحه نمایش پکیج بوتان کد خطای ADJ مشاهده شود، یعنی دمای مدار گرمایش روی دمای حداقل و حداکثر تنظیم نشده است، که دلایل آن میتواند یکی از موارد لیست زیر باشد.

  • عمل کردن کلید فشار دستگاه
  • قطع بودن کابل های اتصال یافته به ترموستات ایمنی دود پکیج
  • در نهایت نیز ممکن است مدار گرمایش شما دچار کمبود فشار آب شده باشد

امیدواریم که این مقاله بتواند به شما در امر یافتن و متوجه شدن کد خطاهای پکیج بوتان مدل پرلا پرو کمک کند و بتوانید به راحتی ایراد دستگاه خود را متوجه شوید، اما توصیه میشود که اگر دستگاه شما به هر دلیلی و در هر زمانی دچار مشکل شده است، حتما با یک شرکت خدمات تخصصی تماس حاصل نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن سرویس کاران خود را جهت کمک و تعمیرات به محل مورد نظر شما اعزام کنند.
نادین سرویس با بیش از 15 سال سابقه کار در زمینه تعمیرات پکیج و کولر گازی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *