نادین سرویس

نادین سرویس

تعمیرات اسپیلت و پکیج

تلفن تماس

021-77343363

آدرس دفتر ما

تهران - تهرانپارس

 

سبد خرید

کد خطاهای پکیج مرکوری

کد خطاهای پکیج مرکوری
386
1402-07-19
نادین سرویس

در این مقاله قرار است تا به بررسی کد خطاهای پکیج مرکوری بپردازیم و در مقالات بعدی نیز به بررسی و ارائه راه حل های کد خطاهای مربوط به مدل های مختلف خواهیم پرداخت و تمامی این موارد را مورد بررسی قرار میدهیم، اگر برای پکیج شما نیز مشکلی پیش آمده است که نیاز به سرویس یا تعمیر دارد، میتوانید هم اکنون با استفاده از شماره های داخل وبسایت با همکاران ما در نادین سرویس تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید.

در ادامه با ما برای بررسی کد خطاهای پکیج مرکوری همراه باشید.

کد خطاهای پکیج مرکوری

در این بخش ابتدا کد خطا را برای شما بازگو کرده و دلیل و راه حل رفع آن را در ادامه کد برای شما بیان میکنیم.

کد خطای E0 :

به هنگام نمایش کد خطای E0 از بین کد خطاهای پکیج مرکوری شما باید متوجه شوید که پکیج شما دچار افت فشار آب در بخش مدار گرمایش شده است.
این افت معمولا به زیر عدد 0.5 میرسد.

این مشکل میتواند دلایل زیادی داشته باشد که در زیر به این موارد اشاره شده است:

  • وجود نشتی در مدار بسته پکیج حتی به میزان کم
  • باز ماندن یا خراب و معیوب شدن شیر پر کن پکیج مرکوری که در زیر دستگاه است
  • سوراخ شدن مبدل حرارتی دستگاه
  • در آخر نیز ممکن است به دلیل وجود هوا در پکیج یا رادیاتور های خانه این اتفاق افتاده باشد

پس بهتر است موارد بالا را از اموری که رسیدگی به آنها راحت تر است شروع نمایید و تا آخرین مرحله پیش بروید تا مطمئن شوید که مشکل پکیج شما به طور کامل رفع شده است.

کد خطای E1 :

دلیل به وجود آمدن این ارور در پکیج شما تنها یک چیز است و آن هم عدم تشکیل شعله میباشد، این مورد میتواند به دلایلی همچون ظعیف بودن فشار گاز ربط داشته باشد اما در مواردی نیز به دلیل خراب بودن قطعه جرقه زن ممکن است شما درگیر این ارور شوید، به هر صورت بهتر است قبل از هر اقدامی ابتدا بررسی کنید که گاز مصرفی پکیج ضعیف نباشد و اگر این مشکل وجود نداشت به احتمال زیاد نیاز است که با تعویض جرقه زن ارور را برطرف نمایید.

کد خطای E2 :

این کد ارور ممکن است به دلایل زیادی اتفاق بیفتد که به شرح زیرند:

  • ممکن است ایراد از پمپ دستگاه باشد و این قطعه خراب شده باشد
  • مبدل ثانویه درگیر رسوب شده باشد و نیازمند تمیز کردن باشد و یا مسیر آن مسدود شده باشد
  • بسته بودن شیر های رادیاتور نیز میتواند این مشکل را ایجاد کند

در هر صورت با به وجود آمدن این کد خطا یا هر کد دیگری از بین کد خطاهای پکیج مرکوری شما نیازمند بررسی پکیج خود توسط یک تعمیرکار متخصص هستید، زیرا تعمیر پکیج مرکوری امری است که هر شخص از پس آن بر نخواهد آمد و نیازمند تخصص بسیار است.

کد خطای E3 :

به هنگام بروز این خطا دو امکان وجود دارد که یکی خراب بودن سوئیچ و دیگری خراب بودن فن است، شما باید به دقت این قطعات را بررسی نمایید و درصورت لزوم قطعات مذکور را تعویض کنید.

کد خطای E4 :

به هنگام بروز این خطا احتمالا فشار دستگاه به کمتر از 1.5 کاهش یافته است و دلیل آن این است که آب داخل پکیج کاهش یافته است، پس باید پکیج را بررسی نموده و سعی کنید فشار را بر روی عدد 1.5 تنظیم نمایید.
اگر مشکل به راحتی حل نشد، ممکن است که ایراد از سمت قطعه پرشر سوئیچ باشد
در صورت تعویض این قطعه دستگاه شما به حالت اولیه باز خواهد گشت

کد خطای E6 :

این خطا نمایانگر این است که سنسور آب گرم مصرفی دستگاه شما دچار ایراد شده یا خراب شده است.
در نتیجه برای اینکه شما بتوانید این ارور از کد خطاهای پکیج مرکوری را برطرف نمایید نیاز است تا به بررسی این قطعه پرداخته و آن را تعویض نمایید، سپس ارور از بین خواهد رفت.

کد خطای E7 :

اگر سنسور گرمایشی پکیج شما دچار ایراد شد ارور E7 برای شما نمایش داده خواهد شد.
تنها راه رفع این ارور تعویض قطعه معیوب با یک قطعه سالم است و راه دیگری وجود ندارد.

کد خطای E9 :

هنگامی که پکیج مرکوری شما دچار یخ زدگی شده باشد، ارور E9 بر روی نمایشگر دستگاه نمایان میشود، تنها راه رفع این ارور استفاده از ضد یخ برای پکیج میباشد.

کد خطای E10 :

اگر مبدل پکیج شما درگیر رسوب شود و یا به عبارتی رسوب گذاری کند شما با کد خطای E10 مواجه خواهید شد.
برای رفع این ارور نیاز است که به کمک یک تکنسین متخصص به رسوب زدایی مبدل دستگاه بپردازید و از انجام اقدام های خود سرانه جلوگیری کنید.

ارور EC :

دلیل نمایش این ارور بر روی نمایشگر چیزی جز خرابی برد دستگاه نیست، ممکن است هر بخشی از این برد دچار خرابی شده باشد، از آنجایی که تعمیر برد دستگاه یک کار بسیار حساس و تخصصی است توصیه میکنیم که با یک تماس با مجموعه نادین سرویس و استفاده از خدمات ما کار خود را راحت کرده و مطمئن شوید که دستگاه شما به صورت قطعی تعمیر خواهد شد و مثل روز اول کار خواهد کرد.

ارور EL  :

به هنگامی که ورودی آب سرد پکیج با اختلال مواجه میشود ارور EL بر روی نمایشگر ظاهر خواهد شد، در این هنگام نیاز است بخش های مختلف را بررسی نمایید و دلیل به وجود آمدن این اختلال را پیدا کنید.

سخن پایانی

تمامی کد خطاهای موجود در این مقاله میتواند تنها در تشخیص مشکل به شما کمک کند و رفع کردن ارور ها کاری نیست که یک کابر عادی پکیج از پس آن بر بیاید، در نتیجه بهتر است که برای رفع کد خطاهای پکیج مرکوری و یا هر برند دیگری، با مجموعه نادین سرویس تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت مجرب ترین نیرو های خود را به محل مورد نظر شما اعزام نماید.

نادین سرویس بیش از 15 سال است که در زمینه سرویس و تعمیر پکیج و کولر گازی فعالیت نموده و از این رو آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *