نادین سرویس

نادین سرویس

تعمیرات اسپیلت و پکیج

تلفن تماس

021-77343363

آدرس دفتر ما

تهران - تهرانپارس

 

سبد خرید

تعمیر پکیج ایساتیس

تعمیر پکیج ایساتیس
439
1402-07-25
نادین سرویس

در دنیای امروزه، پکیج‌های گرمایی یکی از تجهیزات مهم در منازل و ادارات شده‌اند. این تجهیزات به عنوان یک راه حل موثر برای ارائه گرمای مورد نیاز در فصل‌های سرد سال مورد استفاده قرار می‌گیرند. گروه ایساتیس با سابقه‌ای بیش از دو دهه در زمینه تولید و توزیع پکیج‌های گرمایی در بازار حضور دارد. اما همانطور که ممکن است شما نیز با تجربه کرده باشید، پکیج‌ها ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشند. در این مقاله، به معرفی پکیج‌های ایساتیس و خدمات تعمیر پکیج ایساتیس در نادین سرویس خواهیم پرداخت.

مدل ها پکیج ایساتیس موجود در بازار :

اگر قصد خرید پکیج ایساتیس را داشته باشید قطعا در بازار با مدل های مختلفی مواجه خواهید شد، جهت خرید یکی از مدل ها بهتر است که با استفاده از مشاوره فروشنده اقدام به خرید نمایید و متناسب با فضایی که میخواهید در آن از پکیج های ایساتیس استفاده کنید خرید خود را تکمیل نمایید.
مدل های پکیج ایساتیس به شرح زیرند

  • کاریز 26
  • کریز 30
  • مهر 26ff
  • مهر نیو استار 26ff
  • سوپر لوکس ff
  • سوپر لوکس معمولی

نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس در تهران

شرکت نادین سرویس با بیش از 15 سال سابقه در زمینه سرویس و تعمیر پکیج در تهران به عنوان یکی از نمایندگی های معتبر تعمیر پکیج ایساتیس در تهران شناخته شده و آماده خدمت رسانی به شما میباشد، شما نیز اگر برای تعمیر پکیج خود با هر برندی نیاز به راهنمایی دارید و یا اینکه پکیج شما دچار مشکل شده است و شما به مشاوره نیاز دارید کافیست تا با شماره تماس های موجود در وبسایت تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان همکاران ما در نادین سرویس استفاده نمایید.

تعمیر پکیج ایساتیس

تعمیرات پکیج ایساتیس در تهران را به چه کسی بسپارید؟ 

یکی از شهر‌هایی که خدمات نادین سرویس در آن به صورت فوری و ویژه ارائه میشود، شهر تهران است.
تیم ما با توجه به 15 سال سابقه ای که برای خود دست و پا کرده است و در این سال ها به تعمیر انواع سیستم های سرمایشی و گرمایشی مشغول بوده است، یکی از بهترین گزینه ها برای تعمیر پکیج ایساتیس شما میباشد، استفاده از خدمات ما باعث میشود تا شما به مشتری همیشگی و دائمی نادین سرویس تبدیل شوید.

محدوده اصلی فعالیت تیم ما در شرق تهران است اما ما فقط به این منطقه بسنده نکرده و سعی کرده ایم تا در تمامی مناطق تهران کار خود را گسترش دهیم، از طرف دیگر تمامی خدمات تعمیر پکیج ایساتیس و باقی برند ها علاوه بر شهر تهران در شهر های دیگر نیز قابل ارائه بوده و هر ساله نیز ما سعی داریم که به تعداد شهر هایی که در آن خدمات ارائه میدهیم بیفزاییم.

با اعتماد به تیم متخصص ما در تعمیر و خدمات پکیج، شما می‌توانید همه خدمات مرتبط با پکیج‌ها را با اطمینان انجام دهید و از سرویس و تعمیر دستگاه خود بدون نگرانی لذت ببرید.

تعمیر پکیج ایساتیس در شرق تهران

از آنجایی که دفتر و همینطور کارگاه نادین سرویس در شرق تهران است، خدمات تخصصی تعمیر پکیج در شرق تهران با هر برندی از جمله خدمات ما به شمار می‌آید، ارائه سرویس در شرق تهران طوری سریع است که معمولا شما پس از ثبت سفارش خود در کوتاه ترین زمان ممکن میتوانید درخواست حضور سرویس کار در محل مورد نظر خود را داشته باشید، همچنین لازم به ذکر است که بدانید تمامی خدمات ما در محل زندگی یا کار شما ارائه میشود و نیاز نیست تا نگران حمل کردن پکیج یا حتی کولر گازی خود جهت تعمیر و یا سرویس باشید.

سرویس پکیج ایساتیس

سرویس پکیج ها یکی از مواردی است که در صورت سهل انگاری در انجام آن ممکن است که عواقب نه چندان خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد، چرا که تمامی پکیج ها با هر برند و نوعی پس از مدتی زمانی که مورد استفاده قرار میگیرند قطعا دچار فرسودگی قطعات و یا کثیفی خواهند شد، از این رو نیاز است که در دوره های منظم به سرویس پکیج ایساتیس یا برند های دیگری که دارید بپردازید، چرا که با این کار میتوانید از خرابی های بزرگتر پکیج خود جلوگیری نموده و همچنین راندمان کاری دستگاه را بالاتر ببرید.

عمیر مفید پکیج ایساتیس

عمر مفید پکیج ها به برند و یا مدل آنها بستگی آنچنانی ندارد، بلکه عمر یک دستگاه به سرویس و نحوه نگهداری آن مربوط است، اگر شما در هنگام نیاز به سرویس و تعمیر پکیج ایساتیس خود نپردازید و کار های مورد نیاز برای آن را به فرصت دیگیر موکول کنید، به این شکل شما باعث خواهید شد تا عمر مفید دستگاه شما کاهش یابد و حتی در مواردی باعث بالا رفتن مصرف انرژی نیز بشوید.

ویژگی های سرویس مجرب برای تعمیر پکیج

 

یکی از مهمتری ویژگی های هر سرویس کار سابقه کار آن فرد میباشد، در نادین سرویس ما همواره در تلاش هستیم تا از بهتری نیرو ها با سابقه بلند مدت استفاده کنیم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را تا جایی که ممکن است جلب نماییم.

از دیگر مواردی که میتواند برای انتخاب یک سرویس کار مجرب به شما کمک کند میتوان به لیست زیر اشاره نمود:

  • مسئولیت پذیری وقت شناسی به طوریکه مشتری را برای انجام کار اذیت نکند
  • شرکتی که سرویس کار در آن مشغول به فعالیت است معتبر باشد و بتوانید با خیال راحت کار را به آنها بسپارید
  • مشتریان قبلی از خدمات این سرویس کار و شرکت رضایت داشته باشند
  • دانش فنی و مهارت مورد نظر را جهت سرویس و تعمیر پکیج ایساتیس و دیگر برند ها دارا باشد
  • قیمت هایی که به شما اعلام می‌شود بسیار بالا یا بسیار پایین نباشد و از نرخ منصفانه استفاده کنند.

مراحل تعمیر پکیج ایساتیس در نادین سرویس

برای دریافت خدمات سرویس و تعمیر پکیج ایساتیس در نادین سرویس در ابتدا نیاز است که با شماره تلفن های موجود در وبسایت تماس حاصل نموده و در ادامه با طی کردن مراحل زیر خدمات خود را دریافت نمایید.

  1. در مرحله اول تیم ما با ارائه مشاوره رایگان به شما و پرسیدن سوالات ابتدا دستگاه شما را عیب یابی کرده و ایراد دستگاه را به شما اعلام میکند
  2. در مرحله دوم هزینه های حدودی خدمات مورد نیاز به شما اعلام خواهد شد
  3. سپس نیروی های خدماتی ما پس از هماهنگی های لازم به محل زندگی یا کار شما اعزام شده تا عیب یابی دستگاه را از نزدیک انجام دهند
  4. در اخر نیز متخصصین ما به سرویس و تعمیر پکیج ایساتیس شما پرداخته و پس از تنظیم دستگاه آن را به شما تحویل میدهند

مشکلات متداول پکیج های ایساتیس

1. پکیج روشن نمی‌شود:

  • ابتدا، برق اصلی و برق پکیج را چک کنید.
  • در صورت عدم مشکل در برق، دمای آب پکیج را با ترموستات اندازه‌گیری کنید.
  • اگر مشکل رفع نشد، مشعل و سیم‌کشی پکیج را بررسی کنید.

2. رادیاتورها در زمستان سرد هستند:

  • اطمینان حاصل کنید که ترموستات شوفاژ به درجه‌ی صحیح تنظیم شده باشد و کلید زمستانی – تابستانی پکیج در وضعیت صحیح قرار دارد.
  • مشکلات ممکن است به دلیل کار نکردن مشعل، سوخته شدن پمپ پکیج یا گرفتگی پمپ باشند.

3. دمای پکیج افزایش پیدا نمی‌کند اما پکیج کار می‌کند:

  • این مشکل ممکن است به دلیل کثیف بودن دیگ پکیج یا تنظیم نادرست مشعل باشد.

4. رادیاتورها در تابستان گرم هستند:

  • از این مطمئن شوید که کلید زمستانی – تابستانی پکیج در حالت تابستانی قرار نگرفته باشد.

5. دمای ترموستات زیاد است:

  • این مشکل ممکن است به دلیل کپسول ترموستات خارج شده از غلاف باشد.

6. آب گرم دمای لازم را ندارد:

  • علت ممکن است در سنسور دمای مدار گرمایش یا آب گرم مصرفی، شیرهای مخلوط، پمپ، لوله‌کشی، فشار گاز، میزان آب، مبدل ثانویه، مسیر بای پس یا شیر سه‌راهه مدار شوفاژ باشد.

7. بوی بد از پکیج:

  • دیگ و دودکش پکیج را تمیز کنید و تنظیم کردن تهویه‌هوا و مشعل را چک کنید.

هزینه سرویس پکیج ایساتیس

هزینه سرویس و تعمیر پکیج ایساتیس امری نیست که به صورت ثابت باشد و بتوان آن را اعلام نمود، هزینه ها تنها در زمانی مشخص میشوند که دستگاه شما به صورت کامل عیب یابی شده باشد و در صورت نیاز به تعویض قطعات، قیمت قطعات مشخص شده باشند تا بتوانیم با استفاده از این قیمت ها و هزینه های سرویس دستگاه به یک قیمت نهایی دست پیدا کنیم.

شما نیز اگر نیاز دارید تا پیش از تعمیر و سرویس پکیج خود به قیمت های حدودی دست پیدا کنید و محاسبات لازم را انجام دهید، کافیست تا با همکاران ما در نادین سرویس تماس حاصل نموده و مشکل دستگاه خود را بازگو نمایید.

سخن پایانی

تعمیر پکیج ایساتیس یک امری کاملا تخصصی بوده و بهتر است که برای انجام آن حتما به یکی از نمایندگی های معتبر تعمیر پکیج مراجعه نمایید، چرا که با کمک گرفتن از افراد غیر متخصص یا دریافت سرویس از شرکت هایی که سابقه نه چندان خوبی دارند علاوه بر اینکه پول خود را هدر میدهید ممکن است که در آینده مجبور به پرداخت هزینه های بیشتری شوید، زیرا ممکن است دستگاه شما با مشکلات جدی تری مواجه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *