نادین سرویس

نادین سرویس

تعمیرات اسپیلت و پکیج

تلفن تماس

021-77343363

آدرس دفتر ما

تهران - تهرانپارس

 

سبد خرید

تعمیر پکیج گلدیران

تعمیر پکیج گلدیران
290
1402-09-14
نادین سرویس

گلدیران، یکی از مطرح‌ترین برندهای تولیدکننده پکیج گرمایشی در ایران است که از محبوبیت زیادی برخوردار است. اما این پکیج ها همچون سایر وسایل، در معرض ایرادات و مشکلات فنی قرار دارند. در این مقاله قصد داریم به بررسی برخی از موارد مربوط به تعمیر پکیج گلدیران بپردازیم.

از جمله ایرادات متداول در این سیستم‌ها می‌توان به مشکل در گرمایش، سر و صدای زیاد، نشتی آب و… اشاره کرد که نیازمند تعمیر تخصصی هستند. پیش از شروع این مقاله بهتر است بگوییم که در صورت نیاز به تعمیرکاران حرفه ای در این زمینه می توانید با تکنسین های ما در گروه نادین سرویس در تماس باشید.

ارورهای شایع پکیج گلدیران

پکیج گلدیران یکی از محبوبترین سیستم‌های گرمایشی منازل است. در این بخش به بررسی ارورهای رایج این پکیج می پردازیم. خطای E1 مربوط به مشکل در شعله پکیج است که موجب اختلال در گرمایش می‌شود. خطای HE نشان از مشکل آنتی فریز دارد که باعث یخ زدگی پکیج می‌گردد. خطای E7 نیز به خاطر مشکل در سنسور دمای آب نشان داده می شود.

این خطاها نشان از نیاز پکیج گلدیران به تعمیر و وارسی دارد که توسط متخصصان مراکز مربوطه انجام می‌شود. در گروه نادین سرویس با بیش از ده سال سابثه در زمینه تعمیرات و عیب یابی اسپلیت ها و پکیج ها، پس از تشخیص مشکل از طریق کد خطا، قطعه معیوب تعویض و عیب رفع می‌شود تا پکیج بار دیگر به صورت بهینه کار کند.

برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد تعمیر پکیج گلدیران و ارورهای آن، در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید تا به مشکلات متداول این پکیج و راهکارهای رفع این مشکلات بپردازیم.

مشکلات متداول پکیج گلدیران و تعمیر پکیج گلدیران

در ادامه به بررسی مشکلات متدوالی که ممکن است برای دستگاه شما اتفاق بیفتد صحبت خواهیم کرد.

مشکل نشتی آب از پکیج

در صورتی که نشتی آب از سیستم گرمایشی و پکیج گلدیران شما رخ دهد، یافتن محل دقیق نشتی اهمیت بسیار بالایی دارد. اگر نشتی از لوله‌کشی آب منزل باشد، باید مشکل لوله‌کشی را حل کرد. همچنین اگر نشتی از لوله‌های رادیاتور، شوفاژ یا لوله‌کشی داخلی باشد، نیاز به تعمیر این قسمت‌ها توسط فرد متخصص لوله‌کشی وجود دارد. فشار درون دستگاه نیز باید در محدوده استاندارد 1.5 تا 3 بار باشد که در غیر این صورت نیاز به تنظیم فشار پکیج است.

گرم نشدن آب با پکیج گلدیران

بسیاری از کارها بدون آب گرم انجام نمی‌شود و بنابراین حل این مشکل یکی از مهم ترین مواردی است که ما در مقاله ی تعمیر پکیج گلدیران آن را بررسی می کنیم. یکی از دلایل گرم نشدن آب در پکیج گلدیران، مشکل در دودکش است که باید تعمیر شود. کم بودن ارتفاع شعله نیز مانع تولید گرما می‌شود. فشار نادرست آب سرد ورودی یا مشکل در لوله‌کشی ساختمان از دیگر دلایل احتمالی است.

تنظیمات نامناسب درجه حرارت آب یا مشکل در قطر شلنگ گاز نیز می‌توانند باعث بروز این مشکل و در ادامه، احتیاج به تعمیر پکیج گلدیران شوند. فشار گاز ورودی هم باید درست باشد.

در صورت بروز هرکدام از این مشکلات، تعمیر پکیج گلدیران توسط تکنسین می‌تواند مانع از بروز مشکلات جدی‌تر شود. بنابراین در صورت بروز هرگونه ایرادی، بهتر است بلافاصله با تکنسین های مجرب ما در نادین سرویس تماس بگیرید. ما در نادین سرویس، همه روزه و حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی تماس شما عزیزان هستیم.

کاهش فشار آب گرم نسبت به آب سرد

کاهش فشار آب گرم نسبت به آب سرد می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که بررسی آنها می تواند به رفع مشکل کمک کند.

اگر این مشکل تنها در یک شیر آب وجود داشته باشد، احتمال خرابی آن شیر مطرح است. همچنین ممکن است مشکلی در سیستم فیلترها و مبدل وجود داشته باشد. در صورتی که این مشکلات برطرف نشوند میتوانند باعث بروز مشکلات بیشتری شوند.

گرم نشدن شوفاژها و رادیاتورها

یکی از مشکلاتی که گاهی در سیستم گرمایشی رخ می‌دهد، گرم نشدن صحیح و کامل رادیاتورها یا شوفاژهاست. برای رفع این مشکل منشأ آن باید شناسایی شود.

عواملی مانند جنس ضعیف شوفاژها، کمبود فشار آب در مدار یا مشکل در دودکش می‌توانند سبب این مشکل شوند. همچنین ممکن است مشکلی درظرفیت پکیج وجود داشته باشد.

باز نبودن شیرهای رفت و برگشت یا ایرادهایی در لوله‌کشی مانند طول بیش از حد لوله نیز از عوامل احتمالی هستند. کم بودن ارتفاع شعله به دلیل کمبود فشار گاز نیز می‌تواند مشکل‌ساز باشد.

مشکل سر و صدای زیاد پکیج گلدیران

گاهی اوقات صداهای غیرعادی و نا خوشایندی از پکیج شنیده می‌شود که منشأ آن می‌تواند متفاوت باشد. بررسی عوامل احتمالی کمک می‌کند تا مشکل را شناسایی کنیم.

مشکل در فن دستگاه یا پمپ می‌تواند سبب صدا شود. فشار نامناسب گاز نیز با تولید صدای انفجاری در لحظه تشکیل شعله نمایانگر کمبود فشار است.

در صورت بروز چنین مشکلاتی، تعمیر پکیج گلدیران توسط تکنسین های مجرب جهت حل مشکل و جلوگیری از آسیب جدی به پکیج توصیه می شود.

نتیجه گیری

با توجه به توضیحات ارائه شده در مورد علل مختلف مشکلات در پکیج گلدیران و همچنین دلایل مربوط به تعمیر این نوع سیستم گرمایشی، می‌توان نتیجه گرفت که تعمیر پکیج گلدیران در صورت بروز هرگونه ایراد یا مشکلی ضروری است.

علل متنوعی مانند مشکل در بخش‌های مکانیکی، الکترونیکی و همچنین مسائلی مانند ناهنجاری‌ها در لوله کشی می‌توانند منجر به اختلال در عملکرد صحیح پکیج شوند. تعمیر پکیج گلدیران توسط متخصصان می‌تواند ایمنی پکیج را تضمین کند.

بنابراین به‌طور کلی می‌توان گفت که تعمیر پکیج گلدیران در صورت بروز هرگونه ایراد یا کاهش راندمان، تنها راه حل موثر برای بازگرداندن عملکرد صحیح آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *