نادین سرویس

نادین سرویس

تعمیرات اسپیلت و پکیج

تلفن تماس

021-77343363

آدرس دفتر ما

تهران - تهرانپارس

 

سبد خرید

کد خطاهای پکیج ایران رادیاتور مدل L و K

کد خطاهای پکیج ایران رادیاتور مدل L و K
386
1402-08-20
نادین سرویس

در این مقاله قرار است به بررسی کد خطاهای پکیج ایران رادیاتور مدل L و K پرداخته و دلیل و راه حل رفع هر کدام از این کد خطا ها را با هم بررسی نماییم، این مدلها را به عنوان پکیج های دیجیتال در بین پکیج های ایران رادیاتور میشناسند و ارور های این گروه معمولا با حرف E آغاز میشوند اما استثناء هایی نیز شامل این مورد میشوند همانند ارور اول این مقاله که جلوتر به بررسی آن خواهیم پرداخت .

شما نیز اگر با دستگاه خود دچار مشکل شده اید و هر کدام از این کد های خطا یا خطاهای دیگری را بر روی پکیج خود مشاهده میکنید بهتر است تا در اولین فرصت با شماره تماس های موجود در وبسایت تماس حاصل نمایید، تا همکاران ما علاوه بر ارائه خدمات مشاوره رایگان به شما بتوانند ایراد دستگاه شما را یافته و سپس جهت تعمیر پکیج شما نیرو های متخصص خود را از نادین سرویس به سمت محل زندگی شما روانه کنند.

کد خطاهای پکیج ایران رادیاتور مدل L و K

حال بیایید تا یک به یک این کد خطاها را مرور کرده و دلایل آن را بررسی نماییم.

کد خطای AF

در هنگام بروز این خطا به احتمال زیاد مشکل دستگاه شما به سیستم ضد یخ زدگی آن برخواهد گشت و نیاز است تا این بخش را مورد بررسی قرار دهید.

کد خطای E1

این خطا را در صورتی مشاهده خواهید کرد که یک مشکل برای پرشر سوییچ آب به وجود آمده باشد و احتمالا در وضعیت قطع قرار گرفته باشد، این در حالی است که مدار آن باز میباشد.

کد خطای E2

احتمالا در هنگام بروز این خطا بتوانید بگویید که در حین عملکرد یا کارکرد دستگاه شعله دچار مشکل شده است و نیاز به عیب یابی آن است.

کد خطای E8

به هنگامی که دمای دستگاه بیش از حد بالا رفته باشد، شما با این ارور از بین کد خطاهای پکیج ایران رادیاتور مدل L و K مواجه خواهید شد، به صورت فنی هنگام بروز این خطا گفته میشود ترموستات حدی در حدود 105 درجه عمل کرده است.

کد خطای E10

احتمالا به هنگامی که شما این خطا را بر روی دستگاه خود مشاهده میکنید مقداری دود به محیط نشت کرده است، اینطور میتوان گفت که سیستم دود مشکل ساز شده است.

کد خطای E12 – E30 – E99

در تمامی کد های مذکور از بین کد خطاهای پکیج ایران رادیاتور مدل L و K مشکل به طور مستقیم از برد دستگاه بوده و به معیوب یا خراب بودن این قطعه اشاره دارد، از آنجایی که تعمیر برد یک امری کاملا تخصصی به شمار می‌آید توصیه میکنیم که این کار را به دست یک تعمیر کار ماهر سپرده و از کمک گرفتن از افراد نه چندان ماهر بپرهیزید

کد خطای E31 , E32

اگر شما بر روی دستگاه خود کد خطای E31 را مشاهده کرده اید احتمالا ترمیستور مدار شوفاژ اشکال دارد و اما اشکال آن به اتصال کوتاهی که کرده است بازمیگردد، اما در ارور 32 دیگر مشکل خرابی ترمیستور به اتصال کوتاه مربوط نبوده و باز بودن مدار آن مد نظر است.

کد خطای E42 , E41

همانند بالا که از بین کد خطاهای ذکر شده یکی به اتصال کوتاه اشاره داشت و دیگری به باز بودن مدار، در این بخش از کد خطاهای پکیج ایران رادیاتور مدل L و K را نیز موضوع تکرار میشود، اما این قطعه مورد نظر ترمستور آبگرم مصرفی است که دچار مشکل شده است، عدد 41 به اتصال کوتاه و 42 به باز بودن مدار آن اشاره دارد.

کد خطای E50 و E51

هنگامی که فن دستگاه خاموش باشد اما با این حال پرشر سوییچ در حالت وصل قرار گیرد میتوانید کد خطای E50 را بر روی نمایشگر دستگاه خود مشاهده نمایید، در مقابل نیز اگر ارور E51 را مشاهده نمایید، موضوع برعکس بوده و اینبار فن روشن است و پرشر سوییچ هوا در حالت قطع قرار گرفته است.

کد خطای E91

نوسان ولتاژ برق دلیل نمایش این خطا بر روی پکیج شما بوده و نشان میدهد که نوسان به بالاتر از 260 یا کمتر از 160 ولت نوسان پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *