نادین سرویس

نادین سرویس

تعمیرات اسپیلت و پکیج

تلفن تماس

021-77343363

آدرس دفتر ما

تهران - تهرانپارس

 

سبد خرید

کد خطاهای پکیج ایساتیس مدل کاریز

کد خطاهای پکیج ایساتیس مدل کاریز
404
1402-07-30
نادین سرویس

در این مقاله به بررسی کد خطاهای پکیج ایساتیس مدل کاریز پرداخته و سعی کرده ایم دلایل به وجود آمدن این خطاها و همچنین نحوه رفع آن ها را برای شما بازگو کنیم، اگر شما نیز با هر کدام از این ارور ها مواجه شده اید و یا اینکه پکیج شما نیاز به تعمیر یا سرویس دارد، میتوانید با شماره تماس های موجود در وبسایت تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان تیم ما در نادین سرویس استفاده نمایید.

مواردی که در این مقاله مطالعه میکنید

کد خطاهای پکیج ایساتیس مدل کاریز

در این بخش نوبت به بررسی کدهای خطای پکیج ایساتیس مدل کاریز می رسد.

کد خطای E01:

این خطا عموما به دلیل به وجود آمدن گرمای بیش از حد در دستگاه رخ میدهد، عملا هنگامی ک دمای دستگاه از حد معمول بالاتر میرود، دستگاه شما درگیر این خطا شده و ارور E01 را از بین کد خطاهای پکیج ایساتیس مدل کاریز به شما نمایش میدهد.

کد خطای P01 و E02:

هنگامی که در گرمایش رفت دستگاه تغییر دما رخ میدهد و این تغییر بیش از 7 درجه در یک ثانیه میباشد و این عمل برای سه مرتبه تکرار میشود پکیج ایساتیس شما این خطا را به نمایش خواهد گذاشت

کد خطای E03:

خطای E03 زمانی رخ میدهد که دستگاه شما دچار تغییر دمای آب گرم گرمایش یا همان برگشت شود و مقدار این تغییر بیش از 20 درجه باشد که در یک ثانیه اتفاق می‌افتد.

کد خطای E04 و P02:

هنگامی که دمای آب گرمی که در گرمایش رفت جریان دارد، در حدود 55 درجه با دمای آب گرمی که در گرمایش برگشت وجود دارد اختلاف داشته باشد شما با این کد خطا مواجه خواهید شد.

کد خطای E05 و P03 :

این ارور تقریبا مخالف کد خطایی است که در بالا ذکر شده است ولی باز هم دلیل به وجود آمدن آن اختلاف دمای آب گرم است، اما اینبار دمای آب گرم برگشت 10 درجه از دمای آب گرمایش رفت بیشتر است

کد خطای E06:

یکی دیگر از ارور های مربوط به دمای آب نیز ارور E06 است، در این کد خطا از بین کد خطاهای پکیج ایساتیس مدل کاریز دمای آب گرم گرمایش برگشت در حدود 30 درجه از رفت آن بیشتر است.

کد خطای E10:

هنگامی که سنسور فشار دچار مشکل شود شما با کد خطای E10 رو به رو خواهید شد.

کد خطای E11:

دلیل به وجود آمدن این ارور تنها یک چیز است و آن هم کم بودن و یا کاهش یافتن فشار آب در مدار است، این ارور عملکرد دستگاه را مختل کرده و موجب میشود که دستگاه شما به خوبی عمل نکند.

کد خطای E12:

گاهی اوقات پیش می‌آید که پکیج شما بیش از حد عملیات آب گیری را انجام دهد و دردسر ساز شود، زیرا در این هنگام دستگاه شما دچار افزایش فشار در مدار شده و کد خطای مذکور از بین کد خطاهای پکیج ایساتیس مدل کاریز نمایش داده خواهد شد.

کد خطای E13:

به وجود آمدن مشکل و خرابی سنسور NTC یکی از مواردی است که باعث به وجود آمدن این ارور میشود، این ارور به وجود ایراد در گرمایش رفت نیز اشاره دارد.

کد خطای E14:

به هنگامی که سنسور برگشت گرمایش شما دچار اختلال شده و به درستی عمل نمیکند شما ارور E14 را مشاهده خواهید کرد.

کد خطای E15:

این ارور باز هم مربوط به سنسور های پکیج شما میباشد اما اینبار سنسوری که در دستگاه شما  دچار مشکل شده است سنسور آب مصرفی میباشد.

کد خطای E16:

وجود ایراد و خطا در سنسور خارجی از اصلی ترین دلایل به وجود آمدن این خطا در بین کد خطاهای پکیج ایساتیس مدل کاریز میباشد.

کد خطای E21:

هنگامی که دستگاه شما به دلیل وجود ایراد در PCB خاموش بشود شما با این کد خطا مواجه خواهید شد.

کد خطای E31:

نمایش این کد خطا میتواند به دو دلیل اتفاق بیفتد، اول اینکه احتما دستگاه شما توانایی تشکیل شعله ندارد و نمیتواند به درستی کار کند، در مرحله دوم اگر شعله دستگاه تولید شده باشد ممکن است خرابی از سنسور تشخیص شعله دستگاه باشد.

کد خطای  E32:

دلیل ایجاد این خطا پرش شعله از روی برنر دستگاه است.

کد خطای E41:

اگر پیش از شروع شدن سیکل یا چرخه گرمایش دستگاه سوییچ پرشر فعال شود، در این حالت کد خطای E41 به شما نمایش داده خواهد شد.

کد خطای E42:

اگر به صورت اتفاقی پرشر سوییچ دستگاه در هنگام کار کردن پکیج روشن شود شما باید با این کد خطا از بین کد خطاهای پکیج ایساتیس مدل کاریز رو به رو شوید.

کد خطای E43:

اگر در هنگام بسته شدن پرشر سوییچ هوای پکیج اختلال ایجاد شود و این عمل به تاخیر بیفتد قاعدتا شما با کد خطای E43 مواجه خواهید شد.

کد خطای E50:

عدم اتصال و قطعی کانکتور CN4 از دلایل این ارور میباشد.

کد خطای E51:

این بار نیز کد خطا به دلیل عدم اتصال کانکتور میباشد اما کانکتوری که باید آن را بررسی نمایید CN10 میباشد.

کد خطای E60:

خطای به وجود آمده در این بخش به وجود مشکل در بخش پمپ دستگاه اشاره دارد و به ما راهنمایی میکند که بهتر است تا این بخش را بررسی نماییم.

کد خطای E61:

اگر در کارکرد پمپ پکیج ایساتیس کاریز شما اختلال ایجاد شود شما با یکی دیگر از کد خطاهای پکیج ایساتیس مدل کاریز مواجه خواهید شد.

کد خطای P21:

به وجو آمدن اولین شکست برای تشکیل شعله در دستگاه موجب میشود که کد خطای P21 از بین کد خطاهای پکیج ایساتیس مدل کاریز برای شما اتفاق بیفتد.

کد خطای P22:

این کد به دومین شکست در تشکیل شعله دستگاه شما اشاره دارد.

کد خطای P23:

اگر در هنگام عملکرد های دستگاه به ناگهان شعله دستگاه از بین برود شما با خطای P23 مواجه خواهید شد.

سخن پایانی:

تیم نادین سرویس مفتخر است تا با بیش از 15 سال تجربه در زمینه تعمیر پکیج و کولر گازی خدمات خود را به شما ارائه دهد، شما نیز با یک بار استفاده از خدمات تیم ما مطمئنا رضایت کامل خواهید داشت و به مشتری همیشگی ما تبدیل خواهید شد، برای مشاوره و دریافت خدمات سرویس و یا تعمیر پکیج خود هم اکنون با شماره های موچود در وبسایت تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *