نادین سرویس

نادین سرویس

تعمیرات اسپیلت و پکیج

تلفن تماس

021-77343363

آدرس دفتر ما

تهران - تهرانپارس

 

سبد خرید

کد خطاهای پکیج بایکان مدل Moon

کد خطاهای پکیج بایکان مدل Moon
608
1402-09-01
نادین سرویس

در این مقاله به بررسی کد خطاهای پکیج بایکان مدل Moon پرداخته و سعی کرده ایم تا به بررسی دلایل و راه حل های موجود برای رفع این خطاها بپردازیم، شما نیز اگر با پکیج دیواری خود دچار مشکل شده اید میتوانید تا با همکاران ما در نادین سرویس تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان تیم ما در جهت عیب یابی و رفع مشکل دستگاه خود استفاده نمایید.

در ادامه با ما همراه باشید تا با بررسی کد خطاهای پکیج بایکان مدل Moon بپردازیم.

مواردی که در این مقاله مطالعه میکنید

کد خطاهای پکیج بایکان مدل Moon

کد خطای E01

هنگام بروز این خطا مشکل از عدم تشکیل شعله دستگاه میباشد، گاهی نیز پیش می آید که سنسور تشخیص شعله توانایی تشخیص نداشته و این ارور مجددا ظاهر میشود.

کد خطای E02

در هنگام بروز این خطا مشکل از سیستم دود دستگاه است و احتمال دارد که هر کدام از موارد زیر موجب به وجود آمدن این کد خطا از بین کد خطاهای پکیج بایکان مدل Moon شده باشند.

این موارد عبارتند از :

  1. انسداد دودکش و گرفتی خروجی آن برای خروج دود
  2. نمایش خطای کليد حد ترموستات دود در مدل های بدون فن و انسداد دوکش
  3. خطای پرشرسوئیچ دود در مدل های دارای فن

برای رفع هر کدام از این خطا ها باید اقدامات لازم جهت درست کردن دستگاه صورت بگیرد.

کد خطای E03

این خطا میتواند نشانگر دو مشکل متفاوت باشد، یکی از این مشکلات به رسوب گرفتگی دستگاه در بخش مبدل اصلی اشاره دارد و دیگر مشکل به خطای عملکرد NTC شوفاژ مربوط است.

کد خطای E04

به هنگام بروز این خطا مشکل همچنان از NTC دستگاه است اما اینبار دلیل نمایش این کد خطا از بین کد خطاهای پکیج بایکان مدل Moon وجود مشکل در NTC آب مصرفی میباشد.

کد خطای E05

خطای E5 نمایانگر به وجود آمدن مشکل در مدلاتور شیر گاز یا همان مشکل شعله مینیمم است.

کد خطای E06

اگر دمای پکیج شما بیش از حد بالا برود و به بالای 90 درجه سانتی گراد برسد، شما قطعا با کد خطای E06 بر روی پکیج خود مواجه خواهید شد.

کد خطای E07

هنگامی که پمپ دستگاه شما دچار ایراد شود و یا گردش آب در پکیج شما به درستی صورت نگیرد کد خطای E07 از بین کد خطاهای پکیج بایکان مدل Moon به شما نمایش داده خواهد شد.

کد خطای E08

کد 8 نشانگر افت فشار آب آن هم در مدار گرمایش است و نیاز است برای رفع این کد خطا ابتدا به بررسی دلیل افت فشار پرداخته و سپس آن را رفع نمایید.

کد خطای E09

درست در زمانی که کلید حرارتی دستگاه شما فعال شود کد خطای E09 برای شما به نمایش در خواهد آمد.

سخن پایانی

اگر شما نیز به خدمات تعمیر پکیج و یا سرویس پکیج خود نیاز دارید کافیست تا با شماره تماس های موجود در وبسایت تماس حاصل نمایید، در نادین سرویس تمامی مشاوره های ارائه شده پیش از تعمیر و یا بررسی دستگاه به صورت حضوری کاملا رایگان بوده و گاها در همین مشاوره ها شما میتوانید مشکلات دستگاه خود را متوجه شده و همچنین از هزینه ها احتمالی آن اگاه شوید.

لذا به شما توصیه میکنیم که پیش از انجام هر گونه اقدام جهت تعمیر پکیج خود ابتدا از مشاوره رایگان همکاران ما در نایدین سرویس استفاده نمایید تا بتوایند از بهترین خدمات تیم ما آگاه و بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *