نادین سرویس

نادین سرویس

تعمیرات اسپیلت و پکیج

تلفن تماس

021-77343363

آدرس دفتر ما

تهران - تهرانپارس

 

سبد خرید

تعمیر پکیج لورچ

تعمیر پکیج لورچ
350
1402-07-16
نادین سرویس

یکی دیگر از برند های معتبر ایرانی که دارای کیفیت به نسبت بالایی میباشد برند لورچ است، تعمیر پکیج لورچ به دلیل سیستم پیچیده ای که در طراحی و ساخت این آبگرمکن های دیواری استفاده شده است، فقط و فقط باید به دست افراد متخصص و خبره انجام شود، چرا که اگر شما برای تعمیر و سرویس پیکج لورچ خود به سراغ نمایندگی های غیر معتبر و یا افراد غیر متخصص بروید قطعا در آینده باید هزینه های بالاتری را جهت درست کردن سیستم گرمایشی منزل خود پرداخت نمایید.

مدل های مختلف پیکج دیواری لورچ

یک تعمیر کار برای اینکه بتواند یک پیکج را به درستی تعمیر نمایند نیاز دارد تا به خوبی با انواع مدل های آن برند آشنا باشد، پکیج لورچ نیز همانند دیگر برند ها دارای مدل های مختلفی میباشد که این مدل های مختلف به شرح زیرند:

  • آدنا
  • هرما
  • هیرو
  • آریان
  • آرتمنن

تمامی برند های ذکر شده دارای ظرفیت های متفاوتی هستند که هر کدام برای خانه هایی با متراژ های متفاوت طراحی شده اند، لذا نیاز است تا پیش از خرید این محصولات، با فروشنده مشاوره نمایید تا بهترین محصول را در اختیار شما قرار دهد، در کنار مشاوره پیش از خرید اگر درمورد سرویس و تعمیر پکیج لورچ نیز سوالی برای شما پیش آمد، میتوایند به راحتی با شماره تماس ها ما در نادین سرویس ارتباط برقرار نموده و از مشاوره رایگان ما بهرهمند شوید.

تعمیر پکیج لورچ در تهران 

تعمیر پکیج لورچ در تهران تنها یکی از خدماتی است که تیم نادین سرویس در تهران ارائه میدهد، لورچ به عنوان یکی از برند های معتبر و محبوب بازار هم اکنون در خانه بسیاری از هموطنان خود را جای داده است و همین امر باعث میشود تا برای سرویس پکیج لورچ و یا تعمیر آن نیز تعمیرکارانی مجرب در شهر تهران و دیگر شهر ها حضور داشته باشند.

ما در نادین سرویس نیرو های خود را از صفر آموزش داده و به آنها همه چیز را در مورد برند های مختلف انتقال میدهیم تا بتوانیم از آموخته های این افراد در هنگام کار بهره لازم را ببریم، شرکت ما با بیش از 15 سال سابقه کار در زمینه سرویس و تعمیر پکیج با برند های مختلف به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

دقت داشته باشید که شما حتما باید برای تعمیر پکیج لورچ خود در تهران از یک متخصص کمک بگیرید، در غیر این صورت ممکن است به دلیل انجام سرویس توسط یک فرد غیر متخصص، پکیج شما متحمل خرابی هایی شود که هزینه های آن گزاف است، شما میتوانید برای تعمیر و یا سرویس پکیج لورچ خود پیش از ثبت سفارش از مشاوره رایگان نادین سرویس بهره مند شوید.

از دیگر نکاتی که باید حتما آن را جدی بگیرید این است که، تمامی برند های پکیج بعد از مدتی استفاده کمی فرسوده میشوند و برای اینکه این فرسودگی باعث خرابی دستگاه شما نشود بهتر است تا از خدماتی همچون سرویس پیکج لورچ مجموعه ما به صورت دوره ای و در بازه های زمانی 4 الی 6 ماهه استفاده نمایید.

تعمیر پکیج لورچ در شرق تهران

یکی از مناطقی که نادین سرویس به طور تخصصی تعمیر پکیج لورچ را انجام میدهد منطقه شرق تهران میباشد، به واسطه اینکه شرکت نادین سرویس در شرق تهران قرار دارد، تیم ما در این منطقه تکنسین های بیشتری را داشته و به همین خاطر تعمیرات در این منطقه توسط ما با سرعت بیشتری پیگیری و انجام میشود، توصیه میکنیم اگر شما نیز نیازمند تعمیر و سرویس پکیج لورچ خود در این منطقه هستید با شماره تماس های موجود در وبسایت تماس بگیرید تا در اسرع وقت تعمیرکاران ما به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

نادین سرویس با بیش از 15 سال سابقه در منطقه شرق تهران حرف اول را در زمینه تعمیر پکیج و کولر گازی میزند و همواره در تلاش است تا خدمات و نیرو های خود را جهت رفاه حال مشتریان بهبود ببخشد.

مراحل و نحوه تعمیر پکیج های دیواری لورچ توسط نادین سرویس

در ابتدا نیاز است که شما با استفاده از شماره تماس های موجود در وبسایت با ما تماس بگیرید، تیم ما در هنگام مکالمه از شما اطلاعات لازم را دریافت کرده و عیب یابی دستگاه را به صورت حدودی و به شکل غیر حضوری به شما اعلام میکند، در مرحله بعد در صورت تایید شما نیرو های تکنسین ما به محل اعزام شده و با توجه به توضیحات شما مجددا دستگاه را از نزدیک چک مینمایند.

سپس کار سرویس و یا تعمیر پکیج لورچ شما با توجه به مواردی که نیاز است تا بررسی شود آغاز خواهد شد، در این مرحله تکنسین ها در صورت نیاز به رسوب زدایی این کار را انجام داده و اگر قطعه فرسوده یا خرابی در دستگاه باشد را برای شما تعویض و یا تعمیر میکنند.

در انتها نیز تنظیمات دستگاه انجام و پکیج شما به صورت صد در صد سالم به شما تحویل داده خواهد شد.

انتخاب تعمیرکاران ماهر و قابل اعتماد

در این بخش میخواهیم بررسی کنیم که چه آیتم هایی میتواند به انتخاب یک تعمیرکار ماهر از سوی ما به اعتماد شما کمک کند.

اگر از تعمیر پکیج لورچ خود به دنبال به دست آوردن نتجیه ای قابل قبول و خوب هستید، بهتر است تا در انتخاب سرویس کار خود دقت لازم را داشته باشید.
منظور از دقت در انتخاب سرویس کار این است که به آیتم های زیر هنگام انتخاب تکنسین برای تعمیر پکیج بوتان خود دقت نمایید.

  • شرکت انتخاب شده معتبر باشد و بتواند خسارت های احتمالی را جبران کند
  • قیمت هایی که به شما اعلام می‌شود بسیار بالا یا بسیار ارزان نباشد
  • تعمیرکاران دارای سابقه کاری باشند
  • نظرات مشتریان قبلی درمورد این شرکت قابل قبول باشد
  • تعمیر کاران مهارت تخصصی در زمینه تعمیر پکیج بوتان را دارا باشند

حال میتوانیم بگوییم که نادین سرویس به عنوان یکی از بهترین ترین گزینه های موجود برای انتخاب توسط شماست چرا که همه آیتم های بالا را به علاوه باقی استاندارد ها دارا بوده و همواره تلاش میکند تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

سوالات متداول

  1. آیا می‌توانم خودم تعمیرات را انجام دهم ؟
    این امر قطعا به ضرر خود شما خواهد بود، چرا که اگر شما مهارت کافی در تعمیرات و یا تشخیص مشکل نداشته باشید میتوانید به پکیج خود آسیب بزنید
  2. چند بار در سال باید پکیج را تعمیر کنم؟
    به طور معمول، دو بار در سال برای نگهداری و تعمیر پکیج لورچ کافی و لازم است و این مورد میتواند تا حد زیادی از هزینه های اضافی جلوگیری کند.
  3. آیا تعمیرات پکیج لورچ هزینه زیادی دارد؟
    هزینه‌های تعمیرات بستگی به نوع مشکل دارد، اما تعمیرات به موقع می‌تواند از افزایش هزینه‌ها جلوگیری کند.
  4. آیا انتخاب خدمات تعمیر مهم است؟
    قطعا بله، چرا که انتخاب یک تکنسین و شرکت خدماتی معتبر میتواند تا حد زیادی هم سرعت کار را افزایش دهد و هم خسارات احتمالی را کاهش دهد.
  5. آیا تعمیرات به موقع تأثیری بر روی بهره‌وری انرژی دارد؟
    بله، سرویس پکیج لورچ و تعمیر به موقع آن میتواند هزینه های مصرف انرژی را کاهش داده و بازدهی دستگاه را نیز بالا ببرد.
  6. هزینه های سرویس و یا تعمیر پکیج لورچ به چه صورت محاسبه میگردد ؟
    تمامی هزینه ها به صورت شفاف به شما اعلام شده و کار انجام میشود، نرخ سرویس و قطعاتی که برای دستگاه تعمیر و یا تعویض میگردند کاملا مصوب بوده و هیچ تکنسینی حق ندارد خارج از چارچوب های شرکت عمل نماید، هزینه ها به صورت فاکتور به شما ارائه داده میشود و سپس شما باید برای پرداخت آن اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *