نادین سرویس

نادین سرویس

تعمیرات اسپیلت و پکیج

تلفن تماس

021-77343363

آدرس دفتر ما

تهران - تهرانپارس

 

سبد خرید

خرابی های متداول پکیج ها

خرابی های متداول پکیج ها
262
1402-08-10
نادین سرویس

در دنیای امروز، سیستم‌های قدیمی و سنتی برای تأمین گرمای مورد نیاز برای گرمایش، شستشو و سایر مصارف دیگر به کار نمی‌روند. به جای آن، پکیج‌های دیواری و فناوری‌های مدرن جایگزین این روش‌های قدیمی شده‌اند. با این حال، پکیج‌های دیواری همچنان ممکن است به علت عوامل مختلفی مشکلات و عیوبی داشته باشند که نیاز به تعمیر دارند. در این مقاله، می‌خواهیم به معرفی و راه‌حل‌های برطرف کردن خرابی های متداول پکیج ها بپردازیم تا به شما کمک کنیم تا این مشکلات را به راحتی حل کنید. در ادامه مطلب، با ما همراه باشید تا راهکارهای منحصر به فرد و تازه‌ای را برای شما ارائه دهیم.

خرابی های متداول پکیج ها

در ادامه قرار است به برخی از خرابی های متداول پکیج ها بپردازیم و بررسی کنیم که این موارد به چه دلیل اتفاق می افتند و راه حل رفع آنها چیست

صدای زیاد پکیج

یکی از خرابی های متداول پکیج ها صدای زیاد پکیج است که دلایل مختلفی دارد .می توانید از سرویس های دوره ای نادین سرویس که با بیش از یک دهه تجربه در این زمینه فعالیت میکند کمک بگیرید. در زمان سرویس اگر قطعه ای مشکل داشته باشد همکاران ما متوجه شده و آن قطعه را تعمیر یا تعویض می کنند.

داغ شدن پکیج دیواری

یکی دیگر از خرابی های متداول پکیج ها که داغ شدن است می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد . اما مهم ترین آنها اشکال در ترموستات است که اگر درست کار نکند آب بیش از حد داغ شده فشارآن زیاد شده و به پکیج نیز فشاروارد می کند که سبب داغ شدن پکیج می شود.

کم شدن فشار پکیج

کاهش فشار یکی از خرابی های متداول پکیج ها است که می تواند تاثیر زیادی روی خرابی دستگاه داشته باشد، بهتراست با یک متخصص مانند مجموعه نادین سرویس تماس بگیرید اگر در شرایطی بودید که امکان تماس یا دسترسی به متخصص نداشتید، در زیر پکیج ها معمولا شیر هایی وجود دارد که با آن میتوان فشار دستگاه را تنظیم کرد .فشار معمول برای پکیج ها بین 1.5 تا 2 می باشد که بهترین فشار ممکن در پکیج ها است.

ارورهای پکیج

پکیج در قطعات و برد خور سنسورهایی دارد که با توجه به خرابی آن قطعه پیغامی در صفحه پکیج نمایش می دهد. ارورهای پکیج یکی از خرابی های متداول پکیج ها است که  قابل حل توسط خود شخص نمی باشد و حتما نیازمند حضور فردی متخصص است که می توانید با همکاران ما در مجوعه نادین سرویس در تماس باشید.

افزایش فشار پکیج

از مهم ترین خرابی های متداول پکیج ها می توان به بالا رفتن فشار پکیج اشاره کرد که این مورد اگر به سرعت رفع نشود باعث فشار به پمپ و از بین رفتن پمپ می شود. دلایلی که فشار پکیج بالا می رود می توان به خراب بودن شیر تخلیه ، خراب شدن شیر پرکن، مشکل مبدل پکیج، خرابی منبع انبساط یا برد الکترونیک باشد که با سرویس و تشخیص متخصص می توان آن را رفع کرد.

بوی بد آب گرم پکیج

بوی بد آب گرم پکیج می تواند ناشی ازبوی گوگرد، فاضلاب یا فاسد شدگی باشد.گرفتگی فیلتر یا رسوبات هم می تواند در بوی بد آب گرم تاثیر داشته باشد. سرویس کردن و پاک کردن اتصالات و لوله ها می تواند این مشکل را حل کند.

روشن نشدن و شعله نداشتن پکیج

یکی از خرابی های متداول پکیج ها که ممکن است در پکیج‌های دیواری به وجود آید، عدم تشکیل شعله است. این مشکل معمولاً ناشی از عیب‌های مکانیکی است که نیاز به تعمیر دارد. عوامل مختلفی می‌توانند باعث عدم تشکیل شعله در پکیج شوند، از جمله:

داغ نشدن آب به اندازه کافی.

کمبود آب در مدار گرمایش.

هوا گرفتن پکیج.

خرابی ترموستات.

کمبود فشار گاز.

خرابی فلوسوئیچ.

خرابی جرقه‌زن.

تشخیص و رفع هر یک از این مشکلات به تجربه و دقت در عیب‌یابی نیاز دارد. پس از شناسایی علت اصلی، می‌توانید به تعمیر پکیج خود بپردازید.

سخن پایانی

در این مطلب به برسی چند مورد از مهم ترین مشکلات و خرابی های متداول پکیج ها پرداختیم و راه و روش برطرف کردن آن را مورد بررسی قرار دادیم. امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده و مشکلتان بر طرف شده باشد هم چنین می توانید با کارشناسان نادین سرویس هم تماس بگیرید و از آن ها مشاوره دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *